Uudet kirvu.fi-sivut avattu

4.5.2022

Kirvu.fi-sivuston odotettu uudistus on nyt saatu valmiiksi. Pari vuotta sitten vanha kirvu.fi-sivusto alkoi nikotella eikä ottanut vastaan enää päivityksiä. Emme löytäneet apua sivujen ylläpitoon, sillä aikoinaan sivustoja rakenneltiin pienten alustojen päälle ja kun alustan kehittäjä lopetti toiminnan, loppui myös sivujen ylläpito.

Kirvu-Säätiö rahoittajana ja Kirvun Pitäjäseura käytännön toimijana aloitti sivuston uudelleenrakentamishankkeen. Valitsimme alustaksi tunnetun suuren toimijan WordPressin ja ryhdyimme hommiin. Työryhmässä ovat olleet sisällön suunnittelijoina ja tuottajina Teija Sipiläinen, Heikki Jääskeläinen ja Hannele Inkinen ja teknisinä asiantuntijoina Minna Hölttä (HyväIhme Oy) ja Peter Zakrevski.

Toivotamme lukijoille antoisia hetkiä uusilla sivuillamme www.kirvu.fi. Sen jälkeen kun ensin olette todenneet että ”Eihän täältä löydä mitään”, niin vähitellen uudet sivut ja niiden alasivut tulevat tutuiksi ja löydätte toivottavasti sitä mitä etsitte. Ja jos ei löydy, niin viesti osoitteeseen kirvu@kirvu.fi ja toimitus auttaa. Tällä hetkellä toimitusta pyörittävät Teija ja Hannele.

Hyvää kevättä!

Kirvun Pitäjäseura ja Kirvu-Säätiö