Kirvun kylät -lehti

Kirvun kylät-pitäjälehti (ISSN 2984-1089) ilmestyy kaksi kertaa vuodessa: juhannuksena ja jouluna. Lehti tarjoaa mielenkiintoista luettavaa koko Kirvun alueelta. Lehden tehtävä on tallentaa perinnettä, siirtää sitä nuoremmille sukupolville ja kertoa myös nykypäivän toiminnasta kirvulaisissa yhdistyksissä ja kirvulaisten ihmisten keskuudessa. Vuosikerran hinta on 20 euroa.

Lehti on ilmestynyt vuodesta 1984 lähtien nimellä Kirvun Inkilän juhannus ja – joulu. Nimiuudistuksen myötä lehti toimii koko Kirvun äänitorvena. Vuosi 2024 on lehden 40 vuotisjuhlavuosi.

Lehden voi tilata myös lahjaksi: lisää kommenttikenttään lahjalehden saajan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Tilaus on jatkuva.

Olethan muistanut maksaa lehtitilauksesi?

Varmista lehtesi katkeamaton toimitus hoitamalla rästissä olevat lehtimaksusi pois 1.11.2023 mennessä. Erillistä laskua lehtitilauksesta emme lähetä, vaan pankkisiirtolomake on aina lehden loppusivuilla. Lehden vuosimaksu vuonna 2023 on 14 euroa.
Tilitiedot: Inkilän kylätoimikunta FI 78 1087 3006 1013 47, viite 2260

Oman maksutilanteesi voit tarkistaa
Inkilän kylätoimikunnan taloudenhoitaja Inkeriltä:

• sähköposti inkeri.keijamaa@gmail.com
  • puhelin 045 322 8969

Jos et vielä ole lehtemme tilaaja, voit tilata lehden Inkeriltä.

Maksamalla lehtitilauksesi varmistat lehtemme olemassaolon.

Lämmin kiitos!
Inkilän Kylätoimikunta